Sunday, June 15, 2008

AGRIBAZAAR ( POTRET KEJAYAAN )

Kenderaan rasmi Team Agribazaar di depan Gemilang Farm


Antara staf Jabatan Pertanian Putrajaya yg hadir dlm lawatan


Sedang menikmati keindahan BOER, Kak" jgn kusyuk bergayut nanti terjatuh pulak"


Staf Jabatan Pertanian sedang menuju ke Rest House utk menemuramah Azli

Sedang kusyuk membaca flyers AGROGEMILANG FARM SDN BHD

Salam Kawan-kawan sekalian..
Agak2 dari tajuk di atas tuan/puan dapat agak tak ape cerita menarik dlm buletin terbaru Gemilang Farm....Sebenarnya Gemilang Farm telah terpilih utk dimasukkan dalam buku POTRET KEJAYAAN anjuran AGRIBAZAAR..alhamdulilah...semoga sy akan terus menerus mengekalkan daya saing AGROGEMILANG FARM SDN BHD dalam industri penternakan kambing Boer di Malaysia amnya..
Pada 13/06/08 hari Jumaat yg lalu, sy telah di datangi oleh sekumpulan staf Jabatan Pertanian Putrajaya utk mengumpul maklumat berkenaan sy dan Gemilang Farm supaya dapat di masukkan dalam Potret Kejayaan AgriBazaar...Pada tarikh tersebut seramai 5 org staf Jabatan Pertanian telah mengunjungi sy dan sedikit penerangan ringkas mengenai sy khususnya di perlukan utk di jadikan bahan cerita dalam buku tersebut..Sesi itu mengambil masa lebih kurang 1 jam 30 minit dan satu sesi yg amat ceria dengan kemesraan antara kami. Byk pertanyaan berkenaan diri sy dan Gemilang Farm dalam sesi ini dan sy berharap jawapan sy dpt memenuhi kehendak mereka..
Di kesempatan ini sy ingin mengucapkan ribuan Terima Kasih di atas kesudian mereka melawat Gemilang Farm...Semoga berjumpa lagi...layannnnnnnnnnnnnnn..

No comments: