Wednesday, February 27, 2008

Anak RedBoer Gemilang Farm TERBARU!!!!!!!!!!!!!!!!



SALAMMMMMM...utk semua yg sentiasa mengikuti perkembangan aku...dan rakan2 seperjuangan...kali ni nak citer sikit kat Gemilang Farm ade lahir 3 ekor anak redboer (kembar jantan dan ade sekor betina...berat sekor average 4kg..yg betina tu 4.3 kg)yg jantan tu ade ciri2 pejantan dari bentuk fizikal yer lah...pengganti yg dah terpaksa aku jual dulu...huuhuh, skrg dah besar...lg mantap...tuan baru yer bagus..name yer Atan jer aku panggil...kambing yer semua sihat2...aku dah tgk bulan lepas...siap anak redboer tu nak tanduk aku sebab dia marah kot aku jual kat Atan..heheh...tp rezeki aku dpt lg 2 ekor jantan dan seekor betina..hehhe, utk makluman induk redboer cross dan pejantan fullblood redboer...dan semenjak akhir2 ni ramai yg nak beli redboer, permintaan buat setakat ni mmg bayak cuma skrg ni aku tgh fikir2 20 ekor induk fullblood redboer aku tu yg 10 ekor aku nak buat breed sendiri...ramai yg nak takut aku jer tak dpt buat breed...tp bg aku customer adalah yg UTAMA...tgk lah nanti mcm maner kan...layan lah pic anak redboer ni...kalau nak beli kena tempah lah yer...hehehe........1st masuk dlm blog ni..

No comments: