Monday, February 18, 2008

RedBoer Fullblood Aku Punyerrrrrrrrrr....



Salam, lama rasa yer tak update blog...ni antara kambing Fullblood RedBoer yg aku beli utk shipment yg akan sampai beberapa hari lg..ni lah Glenn Telford Director (Industry Development and Commercial)untuk BGBAA...kalau tak caya tgk kat board dlm website BGBAA...beliau pun salah seorang Hakim pertandingan kambing kat Australia...ni beliau tengah sibuk cari saki baki kambing yg aku beli utk cukupkan 500 ekor..ni lah yg terbaru antara pic fullblood RedBoer Induk aku...kepada saper2 yg berminat bole call aku..cuma 10 jer aku nak jual...yg 10 lagi aku nak buat breeding, saper nak tengok body RedBoer ni lagi clear klik jer kat pic lepas tu komen lah kat chat box tu.......makan kambing, tido kambing, semua yer kambing...hehehehe

No comments: